Keelearendamise rühma roll on toetada lapse igakülgset keelelist arengut. Kõne ja kõnelise suhtlemise rolli lapse arengus ei saa alahinnata. Sellele toetub kogu lapse tegevuse reguleerimine ning uute teadmiste omandamine ja kasutamine kõigis ainevaldkondades. Kõnelise arengu häired varases lapseeas on suureks riskifaktoriks hilisemate õpivilumuste häirete tekkes. Just seetõttu ongi oluline lapse arengu jälgimine, võimaliku mahajäämuse kiire avastamine ning kiire sekkumine.
Õppimine toimub läbi erinevate muinasjuttude ja kunstitegevuste. Loeme logopeedilisi muinasjutte, jutustame , lavastame, kasutame erinevaid keeleõppemänge ning meisterdame loetust, kuuldust. Voolime, joonistame. Meisterdame looduslikust- ja jääkmaterjalist, paberist- ja kartongist. Õpime olema julged oma arvamuse avaldamisel ja suhtlemisel. Kõik selleks et panna alus heale kõnele ja kõnelisele suhtlemisele.
Näitan ainukest tulemust