Eesti Keel

Eelkool

VanusToimumis aegMaksumus
5-7 a. keelelist arengut toetav rühmesmaspäeviti kl 16.00 -16.4535/48 eur kuu, soodushind eelkoolis käivale lapsele

5-7 a. keelelist arengut toetav rühm/LOGOPEEDILISED MUINASJUTUD, JUTUSTAMISOSKUSE ARENDAMINE, MEISTERDAMINE

Keelearendamise rühma  roll on toetada lapse igakülgset keelelist arengut. Kõne ja kõnelise suhtlemise rolli lapse arengus ei saa alahinnata. Sellele toetub kogu lapse tegevuse reguleerimine ning uute teadmiste omandamine ja kasutamine kõigis ainevaldkondades.  Kõnelise arengu häired varases lapseeas on suureks riskifaktoriks hilisemate õpivilumuste häirete tekkes. Just seetõttu ongi oluline lapse arengu jälgimine, võimaliku mahajäämuse kiire avastamine ning kiire sekkumine.

Mida õpime muinasjuttude, meisterdamise ringis.

Õppimine toimub läbi erinevate  muinasjuttude ja kunstitegevuste. Loeme logopeedilisi  muinasjutte, jutustame , lavastame, kasutame erinevaid keeleõppemänge ning meisterdame loetust, kuuldust.  Voolime, joonistame. Meisterdame looduslikust- ja jääkmaterjalist, paberist- ja kartongist. Õpime olema  julged oma arvamuse avaldamisel ja suhtlemisel. Kõik selleks et panna alus heale kõnele ja kõnelisele suhtlemisele.

 

Mida õpime eelkooli tunnis

VanusToimumis aegMaksumus
5 - 6 aastased esmasp.E kl. 17.00 -18.3055 eur kuu
4- 5 aastased neljapäevalN. kl. 16.00-16.4550 eur/kuu
Kunsti kursusedE kl..18.00-17.30 või N.kl.16.30-16.45eelkooli lastele tasuta

Mida õpime eelkooli tunnis

Eesti keel

Suulise väljendusoskuse ja kuulamisoskuse arendamine. Jutustamine läbielatud sündmuste põhjal. Pildiseeria järgi jutustamine. Küsimuste esitamine. Lausete moodustamine pildi, eseme või sõna põhjal. Teemakohases vestluses osalemine. Õpetaja juhendamise jälgimine. Etteloetud jutu põhjal erinevate ülesannete täitmine.
Tähed ja häälikud.
Sõna, lause ja nende tähendus. Häälikute kuulamine, tajumine, eristamine ja nende järjekorra määramine sõnas. Lugemisoskuse arendamine.

Matemaatika

Käsitleme asjade, arvude, suuruste, kujundite maailma.
Matemaatika tunni üheks eesmärgiks on arendada laste üldiseid vaimseid võimeid spetsiaalsete mängude abil. Tundides mängitakse tähelepanu- , mälu-  (üld-, kuulmis- ja nägemismälu) ning  üldist mõtlemist ja üldteadmisi arendavaid mänge.

Kirja eelharjutused

Sõrme- ja käelihaseid arendavad mängud ja harjutused. Kirjutusvahendi hoid. Kirja eelharjutused. Tähed, nende kirjutamine,  lihtsamate sõnade kirjutamine.

Kunst

Voolimine, paberi- ja kartongitööd
Paberi rebimine: erineva suuruse ja kujuga vormide vaba rebimine. Paberi voltimine, lõikamine ettemärgitud kontuurjoonte või šablooni järgi. Joonistamine ja maalimine. Meisterdamine looduslikust- ja jääkmaterjalist.

Muusika

Tunni osana toetamaks lapse üldist arengut, rütmitunnet, kuulamisoskust. Laulmine, rütmi markeerimine kuulamise järgi.Rütmimuusika harjutused.

VanusToimumis aegMaksumus
6-7 a. lisarühmN 16.00-17.00, alustab oktoobris52 eur kuu
6-7 aastasedE. 17.10-18.4055 eur/kuu
6-7 a HEV minirühmK. 16.00-16.4560/65 eur /kuu
6-7 a inglise keelT. 16.15 - 16.55täpsustamisel
6-7 aastasedT. 17.00 - 18.3055 eur/kuu
6-7 aastasedT. 17.10 - 18.4055 eur/kuu
6-7 aastasedK. 17.00 -18.3055 eur/kuu
6-7 aastasedK. 17.10-18.4055 eur/kuu
6-7 aastasedN. 17.10-18.4055 eur/kuu
6-7 a väikerühm 7-10 lastN. 17.00-18.3069 eur/kuu

Mida õpime eelkooli tunnis

Eesti keel

Suulise väljendusoskuse arendamine.
Vestlemine, lausete moodustamine, jutukeste  koostamine pildi või pildiseeria põhjal, jutukesele alguse või lõpu leidmine.
Tähed, häälikud, nende kuulamine ja kuulmine, asukoha ja järjekorra määramine sõnas, pikkuste tajumine. Sõnade kokkulugemine, tähenduse mõistmine.
Õige kirjutusvahendi hoid. Tähtede ja sõnade kirjutamine. Lihtsate lausete ja etteütluste kirjutamine.

Matemaatika

Geomeetrilised kujundid. Matemaatilised mõisted: suurem-väiksem, pikem-lühem, laiem-kitsam, kõrgem-madalam, paksem-õhem, ees-taga, ülal-all, paremal-vasakul. Esemete ja nähtuste järjestamine suuruse-, asendi- ja ajatunnuste alusel. Esemete ühised tunnused. Hulk. Hulkade võrdlemine. Seosed: “on rohkem kui… ”, “on vähem kui… ”, “on
võrdselt” (samapalju). Hulga elementide arvu kindlakstegemine loendamise teel. Arvude 1,2,3,… nimetused ja järjestus. Naturaalarvude 1,2,3,…rida. Arvudevahelised seosed: “on suurem kui… “, “on väiksem kui… “, “on võrdsed”. Märkide <,>,=, ,- tundmine ja kasutamine. Tehted naturaalarvudega. Lihtsamad tekstülesanded.
Suurused. Arvutamine 12 piires. Joonlaua kasutamine. Ümbritsevate esemete pikkuse-, laiuse-, kõrguse mõõtmine kokkulepitud mõõduga.

Kunst

Voolimine, paberi- ja kartongitööd erineva suuruse ja kujuga vormide vaba rebimine. Paberi lõikamine ettemärgitud kontuurjoone või šablooni järgi. Joonistamine ja maalimine
Esemete ja kontuuride tasapinnaline kujutamine. Vormilt lihtsate esemete ja figuuride joonistamine vaatluse ja mälu järgi ning fantaasia põhjal. Meeleolu edasiandmine värvide abil. Temaatilised tööd. Ümbritseva elu vaatlemisel ning muinasjuttude kuulamisel saadud muljete edasiandmine. Dekoratiivsed tööd. Meisterdamine looduslikust- ja jääkmaterjalist.

Inglise keel

Suulise väljendusoskuse arendamine, kuulamine. Häälikute, sõnade ja lausete mehhaaniline kordamine.
Küsimustele reageerimine ja vastamine. Lihtsate küsimuste esitamine. Soovide, tunnete ja arvamuste väljendamine.
Nimisõna sidumine omadussõnaga. Luuletuste ja laulude kuulamine, kordamine ja päheõppimine.

Muusikaõpetus

Tunni osana toetamaks lapse üldist arengut, rütmitunnet, kuulamisoskust. Laulmine, rütmi markeerimine kuulmise järgi.Rütmimuusika harjutused.

KursusToimumis aegMaksumusRegistreeru
Подкотовка к школеK.16.00-17.0055/60 eur kuu

Подкотовка к школе на зстонском языке.

Õpime eesti keelt, valmistume kooliks.

Õppetöö toimub eesti keeles. Rühm on mõeldud vene keelt kõnelevatele lastele. Rõhk on eesti keele omandamisel, suhtlemisel ja kooliks ettevalmistamisel.  Õpime tähti, lugemist, läbi toredate õppemängude ja tegeluste. Saame teadmisi kuidas tunnis käituda, kuidas tahvli ees vastata, kuidas vahetundi veeta, julgelt küsimustega õpetaja poole pöörduda, oma kooliasjades orienteeruda , neid korras hoida  jne. Kõik selleks , et laps teaks , mis teda ees ootab ning saaks julgelt ja enesekindlalt  kooliteele asuda. Anname kooliteele kaasa kuhjaga julgust ja positiivsust.

5-7 a keelelist arengut toetav rühm /muinasjutud, meisterdamine
VanusToimumis aegMaksumus
5-7 a. keelelist arengut toetav rühmesmaspäeviti kl 16.00 -16.4535/48 eur kuu, soodushind eelkoolis käivale lapsele

5-7 a. keelelist arengut toetav rühm/LOGOPEEDILISED MUINASJUTUD, JUTUSTAMISOSKUSE ARENDAMINE, MEISTERDAMINE

Keelearendamise rühma  roll on toetada lapse igakülgset keelelist arengut. Kõne ja kõnelise suhtlemise rolli lapse arengus ei saa alahinnata. Sellele toetub kogu lapse tegevuse reguleerimine ning uute teadmiste omandamine ja kasutamine kõigis ainevaldkondades.  Kõnelise arengu häired varases lapseeas on suureks riskifaktoriks hilisemate õpivilumuste häirete tekkes. Just seetõttu ongi oluline lapse arengu jälgimine, võimaliku mahajäämuse kiire avastamine ning kiire sekkumine.

Mida õpime muinasjuttude, meisterdamise ringis.

Õppimine toimub läbi erinevate  muinasjuttude ja kunstitegevuste. Loeme logopeedilisi  muinasjutte, jutustame , lavastame, kasutame erinevaid keeleõppemänge ning meisterdame loetust, kuuldust.  Voolime, joonistame. Meisterdame looduslikust- ja jääkmaterjalist, paberist- ja kartongist. Õpime olema  julged oma arvamuse avaldamisel ja suhtlemisel. Kõik selleks et panna alus heale kõnele ja kõnelisele suhtlemisele.

 

Mida õpime eelkooli tunnis

4-5 a. ja 5-6 a. laste väikekool
VanusToimumis aegMaksumus
5 - 6 aastased esmasp.E kl. 17.00 -18.3055 eur kuu
4- 5 aastased neljapäevalN. kl. 16.00-16.4550 eur/kuu
Kunsti kursusedE kl..18.00-17.30 või N.kl.16.30-16.45eelkooli lastele tasuta

Mida õpime eelkooli tunnis

Eesti keel

Suulise väljendusoskuse ja kuulamisoskuse arendamine. Jutustamine läbielatud sündmuste põhjal. Pildiseeria järgi jutustamine. Küsimuste esitamine. Lausete moodustamine pildi, eseme või sõna põhjal. Teemakohases vestluses osalemine. Õpetaja juhendamise jälgimine. Etteloetud jutu põhjal erinevate ülesannete täitmine.
Tähed ja häälikud.
Sõna, lause ja nende tähendus. Häälikute kuulamine, tajumine, eristamine ja nende järjekorra määramine sõnas. Lugemisoskuse arendamine.

Matemaatika

Käsitleme asjade, arvude, suuruste, kujundite maailma.
Matemaatika tunni üheks eesmärgiks on arendada laste üldiseid vaimseid võimeid spetsiaalsete mängude abil. Tundides mängitakse tähelepanu- , mälu-  (üld-, kuulmis- ja nägemismälu) ning  üldist mõtlemist ja üldteadmisi arendavaid mänge.

Kirja eelharjutused

Sõrme- ja käelihaseid arendavad mängud ja harjutused. Kirjutusvahendi hoid. Kirja eelharjutused. Tähed, nende kirjutamine,  lihtsamate sõnade kirjutamine.

Kunst

Voolimine, paberi- ja kartongitööd
Paberi rebimine: erineva suuruse ja kujuga vormide vaba rebimine. Paberi voltimine, lõikamine ettemärgitud kontuurjoonte või šablooni järgi. Joonistamine ja maalimine. Meisterdamine looduslikust- ja jääkmaterjalist.

Muusika

Tunni osana toetamaks lapse üldist arengut, rütmitunnet, kuulamisoskust. Laulmine, rütmi markeerimine kuulamise järgi.Rütmimuusika harjutused.

6-7 aastaste laste eelkool
VanusToimumis aegMaksumus
6-7 a. lisarühmN 16.00-17.00, alustab oktoobris52 eur kuu
6-7 aastasedE. 17.10-18.4055 eur/kuu
6-7 a HEV minirühmK. 16.00-16.4560/65 eur /kuu
6-7 a inglise keelT. 16.15 - 16.55täpsustamisel
6-7 aastasedT. 17.00 - 18.3055 eur/kuu
6-7 aastasedT. 17.10 - 18.4055 eur/kuu
6-7 aastasedK. 17.00 -18.3055 eur/kuu
6-7 aastasedK. 17.10-18.4055 eur/kuu
6-7 aastasedN. 17.10-18.4055 eur/kuu
6-7 a väikerühm 7-10 lastN. 17.00-18.3069 eur/kuu

Mida õpime eelkooli tunnis

Eesti keel

Suulise väljendusoskuse arendamine.
Vestlemine, lausete moodustamine, jutukeste  koostamine pildi või pildiseeria põhjal, jutukesele alguse või lõpu leidmine.
Tähed, häälikud, nende kuulamine ja kuulmine, asukoha ja järjekorra määramine sõnas, pikkuste tajumine. Sõnade kokkulugemine, tähenduse mõistmine.
Õige kirjutusvahendi hoid. Tähtede ja sõnade kirjutamine. Lihtsate lausete ja etteütluste kirjutamine.

Matemaatika

Geomeetrilised kujundid. Matemaatilised mõisted: suurem-väiksem, pikem-lühem, laiem-kitsam, kõrgem-madalam, paksem-õhem, ees-taga, ülal-all, paremal-vasakul. Esemete ja nähtuste järjestamine suuruse-, asendi- ja ajatunnuste alusel. Esemete ühised tunnused. Hulk. Hulkade võrdlemine. Seosed: “on rohkem kui… ”, “on vähem kui… ”, “on
võrdselt” (samapalju). Hulga elementide arvu kindlakstegemine loendamise teel. Arvude 1,2,3,… nimetused ja järjestus. Naturaalarvude 1,2,3,…rida. Arvudevahelised seosed: “on suurem kui… “, “on väiksem kui… “, “on võrdsed”. Märkide <,>,=, ,- tundmine ja kasutamine. Tehted naturaalarvudega. Lihtsamad tekstülesanded.
Suurused. Arvutamine 12 piires. Joonlaua kasutamine. Ümbritsevate esemete pikkuse-, laiuse-, kõrguse mõõtmine kokkulepitud mõõduga.

Kunst

Voolimine, paberi- ja kartongitööd erineva suuruse ja kujuga vormide vaba rebimine. Paberi lõikamine ettemärgitud kontuurjoone või šablooni järgi. Joonistamine ja maalimine
Esemete ja kontuuride tasapinnaline kujutamine. Vormilt lihtsate esemete ja figuuride joonistamine vaatluse ja mälu järgi ning fantaasia põhjal. Meeleolu edasiandmine värvide abil. Temaatilised tööd. Ümbritseva elu vaatlemisel ning muinasjuttude kuulamisel saadud muljete edasiandmine. Dekoratiivsed tööd. Meisterdamine looduslikust- ja jääkmaterjalist.

Inglise keel

Suulise väljendusoskuse arendamine, kuulamine. Häälikute, sõnade ja lausete mehhaaniline kordamine.
Küsimustele reageerimine ja vastamine. Lihtsate küsimuste esitamine. Soovide, tunnete ja arvamuste väljendamine.
Nimisõna sidumine omadussõnaga. Luuletuste ja laulude kuulamine, kordamine ja päheõppimine.

Muusikaõpetus

Tunni osana toetamaks lapse üldist arengut, rütmitunnet, kuulamisoskust. Laulmine, rütmi markeerimine kuulmise järgi.Rütmimuusika harjutused.

Подкотовка к школе
KursusToimumis aegMaksumusRegistreeru
Подкотовка к школеK.16.00-17.0055/60 eur kuu

Подкотовка к школе на зстонском языке.

Õpime eesti keelt, valmistume kooliks.

Õppetöö toimub eesti keeles. Rühm on mõeldud vene keelt kõnelevatele lastele. Rõhk on eesti keele omandamisel, suhtlemisel ja kooliks ettevalmistamisel.  Õpime tähti, lugemist, läbi toredate õppemängude ja tegeluste. Saame teadmisi kuidas tunnis käituda, kuidas tahvli ees vastata, kuidas vahetundi veeta, julgelt küsimustega õpetaja poole pöörduda, oma kooliasjades orienteeruda , neid korras hoida  jne. Kõik selleks , et laps teaks , mis teda ees ootab ning saaks julgelt ja enesekindlalt  kooliteele asuda. Anname kooliteele kaasa kuhjaga julgust ja positiivsust.

Scroll to top